Oct 5, 2009

Outsourced!!!!

Kepada kawan-kawan dan kebanyakan musuh saya, saya mahu bertapa atas gunung sambil merehatkan minda daripada cemuhan kamu. Dan saya akan mengasah lidah saya untuk lebih menusuk dalam kedalam hati sesiapa yang terasa. Sebab hobi saya adalah mengejek dan mengumpat orang menerusi blog. Yeay!

Saya dah kehilangan sumber untuk saya terus posting. Mungkin bila saya balik nanti saya dah dapat seorang teman wanita. Doakanlah.





Sepanjang 'cuti' ni saya akan:

- Mengorat setiap kaum hawa termasuk pondan yang saya jumpa.

- Meletupkan ekzos paip mat rempit dengan mercun bola yang saya beli masa kat gerai mercun Hari Raya.

- Hisap syisya sampai masuk hospital.

- Menderma kat sami-sami 'entah agama apa' yang suka menagih simpati.

- Pukul roomate saya sampai lebam.

- Fikirkan ejekan yang akan dipakai dalam blog pada masa hadapan.

- Lupakan 'crush' saya yang terlalu alim bagi saya.

- Rompak bank.

- Menyalak macam anjing bila jumpa budak-budak perempuan UIA.




Sekian, sayang korang semua. Mmuaahh! =)

2 comments:

Anonymous said...

chan... what epen tu u??
=[erk...

Chan said...

nah im okay.

aku ada skit perasaan marah, hyperactive, gembira, frust, bersyukur, dan menyampah.

so, bear with me. =)